سولار و یو پی اس

سولار یو پی اس مطالبی برای یو پی اس

سولار و یو پی اس

سولار یو پی اس مطالبی برای یو پی اس

نحوه محاسبه یو پی اس دوربین ها

برای محاسبه میزان مصرف و نحوه محاسبه دوربین ها به روش و فرمول زیر عمل می کنیم :

 

تعداد دوربین ها * ۲۴w  = مصرف دوربین ها

+

تعداد DVR * 100w = مصرف dvr ها

=

مصرف کل = X

از روی X  توان یو پی اس مورد نیاز بدست میاید. مثلا اگر X  =۵۰۰w  بدست آمد، یو پی اس با توان ۶۵۰ یا بالاتر ( بسته به ساعت پشتیبانی مورد نظر) را انتخاب میکنیم

 

اگر یو پی اس با یک باتری داخلی باشد:

X/12= جریانی که مصرف کننده ها در یک ساعت میکشند=  I

اگر یو پی اس با دو باتری داخلی باشد:

X/24= جریانی که مصرف کننده ها در یک ساعت میکشند =  I

 

جریان بدست آمده * ساعت پشتیبانی مورد نیاز = آمپر باتری مورد نیاز

نزدیک ترین آمپر استاندارد باتری از روی لیست انتخاب شود

 

برای ساعتهای پشتیبانی بیشتر از نیم ساعت معمولا از یو پی اس های با باتری Externalخارجی استقاده میشود که باتری مورد استفاده در بالا محاسبه شد.

 

تکنولوژی لاین اینتراکتیو یو پی اس

 عنوان مقاله:

آیا یو پی اس لاینتراکتیو سولار بهتر است؟

توضیحات مقاله:

یو پی اس ها دارای چند نوع توپولوژی می باشند که از جمله مهمترین توپولوژی ها تکنولوژی لاین اینتراکتیو می باشد.این توپولوژی در سرور ها و شبکه ها همچنین سایت ها بیشتر کاربرد دارد .بازدهی و ضریب اطمینان زیاد توانایی اصلاح ولتاژ های نامناسب و همچنین قیمت های پایین در خرید این نوع یو پی اس سولار از ویژگی های این توپولوژی از یو پی اس ها می باشد.

دانلود مقاله یو پی اس

اموزش یو پی اس سولار

 عنوان مقاله:

آموزش سیستم های یو پی اس و انواع یوپی اس سولار

 

توضیحات مقاله:

در این کتاب مروری کامل بر مشکلات یوپی اس توپولوژی های یو پی اس  سولار و تعمیرات انواع یو پی اس اشاره و همچین اموزش یو پی اس و برای هر کدام توضیح کاملی ارائه داده است که از این لحاظ مقاله و کتاب جامعی می باشد.
در فهرست ابتدایی این کتاب الکترونیکی یو پی اس سولار می توانید انچه در مورد یو پی اس مورد نیاز شما می باشد را انتخاب کرده و در صفحه مورد نظر مطالعه کنید

 

 

دانلود مقاله یو پی اس

 

مشکلات برق و یو پی اس سولار مناسب برای رفع آن

 عنوان مقاله:

مشکلات یو پی اس سولار

 

توضیحات مقاله:

دستگاه یو پی اس در شرایط چک آپ در واقع شرایط خاموشی برق را شبیه سازی میکند و برق لازم را از طریق باتری تامین میکند . چنانچه به هر شرایطی باتری‌ ها دستگاه با مشکلی مواجه شدند ٬ فورا دستگاه یو پی‌ اسمناسب بر روی برق سوییچ می‌کند تا برق مورد نیاز خود را از برق شهری تامین نماید . به هر حال دستگاه برق بدون وقفه ( دستگاه یو پی اس سولار ) وظیفه دارد حاصل عملکرد check up را اطلاع دهد. هشدار دهی به صورت صوت , نمایش توسط آلارم های ال ای دی LED , مانیتور ال سی دی , نرم افزار از موارد راهکارهایی هستند که دستگاهیوپی اس توسط آن نتایج و شرایط بدست آمده پس از آزمایش باتری ها را اطلاع میدهد.

دانلود مقاله یو پی اس

خرید یو پی اس سولار

 عنوان مقاله:

 راهنمای خرید یو پی اس سولار

 

توضیحات مقاله:

همیشه یکی از دغدغه های خریداران یوپی اس سولار و افرادی که می خواهند اطلاعاتی در مورد یوپی اس داشته باشند این است که یو پی اس چیست و عموما چه کاربردی در صنعت و یا منزل دارد و همچنین ما چه یو پی اس هایی باید خریداری کنیم.در این مقاله می توانید بصورت کامل این مطلب را درک نموده و کاملا با خرید یو پی اس و کارکرد های یوپی اس آشنا شوید. 

دانلود مقاله یو پی اس