سولار و یو پی اس

سولار یو پی اس مطالبی برای یو پی اس

سولار و یو پی اس

سولار یو پی اس مطالبی برای یو پی اس

مشاوره آنلاین و تلفنی نظام وظیفه


مدت زمان خدمت سربازی طولانی است و ممکن است سوالات متعددی در رابطه با شرایط گوناگون برای شما مشمولین مطرح شود.

خدمت سربازی یک مرحله از زندگی است و بهتر است با آگاهی و با مشاوره آن را طی کنید.

شاید شرایطی از جمله انواع معافیت، کسری خدمت، گرفتن امریه و ... را داشته باشید و از آن اطلاعی نداشته باشید و نتوانید به درستی از آن استفاده کنید.

از طرفی به دلیل شرایط کرونا یا مشغله نتوانید به صورت حضوری با یک مشاور به جلسه بروید و یا تایم جلسه با شرایط شما جور نباشد، پس بهتر است از یک مشاور تلفنی برای کارهای خود استفاده کنید.


هزینه مشاوره تلفنی نظام وظیفه

برخی از دوستان معتقدند که هزینه مشاور تلفنی زیاد است. باید به شما بگوییم که از این افکار دور شوید چرا که شما صد در صد به یک مشاور در مرحله اول نیاز دارید و کسی که چند سال پیش خدمت سربازی را تمام کرده است، نمی تواند به شما کمک کند؛ چرا که قوانین عوض می شوند و دوما شما برای یک جلسه حضوری باید هزینه پرداخت کنید.

جدا از آن باید برای تایم مخصوصی وقت بگذارید در حالی که با یک تماس می توانید به تمامی سوالات خود برسید.

در هر کجای ایران که باشید ما اطلاعات به روزی را در مورد خدمت سربازی در اختیار شما قرار می دهیم و به بهترین شکل شما را در رسین به خواسته­تان یاری می کنیم.

درست است که هزینه پرداخت می کنید اما این بهتر است از این است که با ناآگاهی در مورد برخی از قانون ها به خودتان و زندگی تان لطمه وارد کنید.

  


مشاوره نظام وظیفه چه کمکی به ما می کند؟

مشاوره نظام وظیفه در تمامی مراحل و در حیطه خدمت سربازی به شما کمک می کند. قبل از اعزام به خدمت و حتی در طول خدمت با شما هستیم و با بهترین راهنمایی در هر زمینه ای با شما هستیم.

مشاوره در زندگی تان هیچگاه دست کم نگیرید در مطلب زیر یک سری سوالاتی که در چند سال اخیر با آن روبه رو بوده ایم را مطرح می کنیم و می توانید ببینید که اطلاع نداشتن برخی از مشمولین چه زیان هایی را به آن ها وارد کرده است.


سوالات مشاوره نظام وظیفه

در طی چند سال اخیر که در زمینه مشاوره نظام وظیفه کار کرده ایم، با پرسش های متداولی در این زمینه روبه رو بوده ایم که همگی نشان از اطلاع نداشتن از قوانین جدید نظام وظیفه بوده است.

بیشتر مشمولان به دلیل نا آگاهی از قوانین نظام وظیفه، سن شناسنامه خود را تغییر داده اند و مشکلاتی که بعدا برایشان درست شده است دست و پنجه نرم می کنند. باید بگوییم که قوانین سربازی سخت نیست و با تبصره هایی که دارد شما می توانید خدمت را آسان کنید.


یکی دیگر از سوالاتی که بیشتر مشمولان داشتند در مورد امریه سربازی و شرایط آن است و متاسفانه به دلیل نا آگاهی برخی از مشمولین با امریه آن ها موافقت نشده است.

ما در اینجا اطلاعات موثق و معتبر را در این زمینه به شما می دهیم. امریه سربازی راحت است و شما لازم نیست تمام روز را در پادگان باشید و نسبت به ساعات کاری در سازمان مورد نظر حضور دارید.

بیشتر سوالاتی که در چند سال اخیر با آن مواجه بوده ایم در مورد معافیت پزشکی یا گرفتن کفالت پدر بیمار بوده است که مشمولین با شرایط آن آشنا نبوده اند و نتوانسته اند از آن استفاده کنند و یا دیر اقدام کرده اند.

در برخی از موارد فرد مشمول از بیماری خود آگاهی نداشته و در طول خدمت با یک سری مشکلات روبه رو شده است یا در برخی از موارد دچار صدمات شدید و جبران ناپذیر شده است.

یکی دیگر از مواردی که می توانیم به آن اشاره کنیم یک سری شرایط کسری خدمت بوده است و فرد از آن استفاده نکرده است و یا نسبت به آن کلا بی اطلاع بوده است.

برخی از افراد مشمول کسری خدمت ایثارگری می شدند اما چون از شرایط و نحوه پیگیری آن اطلاع نداشته اند آن را از دست داده اند. در برخی از موارد شاهد بوده ایم که فرد کسری را تنها 12 روز فرض کرده و آن را پی گیری نکرده است اما طبق برخی از اصلاحات قانونی این مدت زمان یک و نیم ماه بوده است و شخص از آن استفاده نکرده است.

 


سخن آخر

در سراسر ایران مشمولانی هستند که برای کارهای نظام وظیفه خود سردرگم هستند و در برخی از مناطق دسترسی به مشاوره وجود ندارد و یا فرد خود شرایط رفتن به جلسات حضوری را ندارد.

برخی از شرایط هستند که مشمولین نسبت به آن بی اطلاع هستند و شرایط ها را از دست می هند. سربازی یک دوره طولانی مدت است پس بهتر است بدون اطلاع وارد این دوره نشوید.

مشاوره آنلان را دست کم نگیرید و از آن به نفع خود استفاده کنید و اطلاع به روز از قوانین ها و کسری خدمت ها را دریافت کنید.

منبع: https://avije.org

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.